آغاز به کار مارکت پسماند خشک در منطقه ۱۳

برای سفارش ورق سینگل فیس، ثبت سفارش کارتن و یا سفارش جعبه رنگی فانتزی میتوانید با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید. همینطور میتوانید برای جلو انداختن کار خود در قسمت ثبت سفارش در منوی بالای سایت مشخصات سفارش خود را ثبت نمایید.

nwf_800_0_8726

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز به کار مارکت پسماند خشک در فلکه دوم نیرو هوایی و تحویل کالای مورد نیاز شهروندان در ازای پسماند خشک خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز به کار مارکت پسماند خشک در فلکه دوم نیرو هوایی و تحویل کالای مورد نیاز شهروندان در ازای پسماند خشک خبر داد و گفت: همسو با اهداف طرح کاپ و به منظور جلب مشارکت شهروندان در کاهش پسماند، در این محل پسماندهای خشک شهروندان از جمله دور ریختنی‌های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی و … بر اساس قیمت‌های مصوب سازمان پسماند شهر تهران خریداری شده و معادل آن شهروندان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را از مارکت پسماند تهیه کنند.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: بر اساس آمارهای رسمی حدود ۴۰ درصد پسماندهای تولیدی شهروندان را پسماندهای خشک تشکیل می‌دهد که با توجه به پیامدهای منفی زیست‌محیطی آن‌ها، شهرداری تهران در برنامه سوم توسعه شهری، تفکیک از مبدأ با هدف تسریع در فرآیند بازیافت و افزایش تفکیک پسماندهای بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تفکیک داوطلبانه پسماند توسط شهروندان گفت: با اجرای روش‌های تشویقی، مردم به تفکیک پسماند بیشتر ترغیب می‌شوند و اینگونه اقدامات ابزارهای تشویقی هستند که همراه با فرهنگ‌سازی شهروندان می‌توانیم گامی مؤثر در راستای تفکیک پسماند از مبدا، صرفه‌جویی در انرژی، کم کردن آلودگی و در نهایت کمک به حفظ محیط زیست برداریم.

علی‌احمدی عنوان کرد: همچنین در غرفه گلماند بوستان اوستا، در ازای دریافت انواع پسماند خشک از جمله کاغذ، مقوا، کارتن پلاستیک، آهن‌آلات و… اقلام کاشت و گلدان و گل همراه با آموزش نحوه نگهداری تحویل شهروندان می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ در پایان از افتتاح و بهره برداری دو مرکز گلماند و مارکت پسماند در ناحیه یک منطقه ۱۳ تا یک ماه آینده خبر داد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *