راهنمای ثبت سفارش جعبه رنگی و فانتزی

چاپ و بسته بندی خاور میانه در زمینه چاپ و بسته بندی انواع محصولات فعالیت دارد و به صنایع غذایی، رستوران‌ها، فست فودها، صنایع آرایشی و بهداشتی و تمام کسانی که برای محصولاتشان نیاز به بسته بندی و همچنین صحیح نشان دادن هویت محصول و برندشان دارند کمک می‌کند تا برند و محصول خود را به درستی به  مشتریان معرفی کنند.

برای سفارش لطفا فرم زیر را کامل کنید و در صورت نیاز با مشاورین ما تماس بگیرید ما حتما برای محصول شما راهکارهایی خواهیم داشت و با کیفیت و قیمت مناسب با شما همراه خواهیم شد.

فرآیند سفارش و تحویل به مشتری

قبل از هر فرآیندی شما می‌توانید مستقیما با شماره تماس چاپ و بسته بندی خاورمیانه با شماره 02634713900 و 02634719266 تماس حاصل بفرمایید. مشاورین و کارشناسان ما به شما راهنمایی کامل برای انتخاب محصول را می‌دهند و خیلی سریع‌تر روند تحویل سفارش شما صورت می‌گیرد.

سفارش از طریق فرم

  • ابتدا فرم پایین را براساس نیاز و محصولی که نیاز دارید تکمیل کنید (حتی اگر دقیقا نمی‌دانید چه محصولی با چه ویژگی‌هایی نیاز دارید) 
  • حتما شماره تماس درستی وارد کنید تا بتوانیم با شما تماس بگیریم
  • کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس می‌گیرند و جزئیات تکمیلی را با شما هماهنگ می‌کنند.
  • سفارش شما نسبت به محصول شما در بازه زمانی 4 الی 8 روز برای برخی محصولات و برای محصولات حساس‌تر بین 12 الی 25 روز به دست شما خواهد رسید.

نکته: این فرم تنها برای دریافت سفارش مورد نیاز شما ایجاد شده است و پیش فاکتوری برای شما ثبت نمی‌شود. با پرکردن فرم از تخفیف‌های ما بهره‌مند خواهید شد.