سفارش جعبه ساندویچ

برای سفارش ورق سینگل فیس، ثبت سفارش کارتن و یا سفارش جعبه رنگی فانتزی میتوانید با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید. همینطور میتوانید برای جلو انداختن کار خود در قسمت ثبت سفارش در منوی بالای سایت مشخصات سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارش جعبه ساندویچ

یه ساندویچ خوب و پر ملات اگه از یک پیتزا بیشتر طرفدار نداشته باشه، کمترم نداره. خیلی از ماها عاشق ساندویچ های مختلف هستیم و وقتی رستوران می رویم و یا میخواهیم سفارشی را بدهیم، ساندویچ عضو جدایی ناپذیر از ما هست. اکثر ساندویچ دوستا بعد از تست کردن کلی ساندویچ تو فست فودی های مختلف، یه رستورانی رو برای خودشون انتخاب میکنن و همیشه میگن از این جا غذا بگیریم ساندویچاش خیلی عالیه.

یا ممکنه خیلی از ما ها به مکان هایی رفته باشیم که قدیمی باشن و ساندویچ هاشون رو مثل دهه شصت لایه کاغذ بپیچن و بغلش یه دونه نوشابه شیشه ای کانادا هم بذارن .

این موارد در جای خودشون حس خوبی میدن اما نه در مورد مجموعه فست فود شما!!

یعنی رستوران شما که جزء فست فودی های جدید محسوب میشه، نمیتونه از این روش ها استفاده کنه. ثانیا درسته همه ما عاشق فست فود ها هستیم اما تعداد کسایه خیلی کمی هستن که موارد مختلف براشون مهم نباشه.

در حال حاضر فضای رقابتی بین حوزه های فست فود زیاد شده و باید رضایت مشتری به صورت تمام و کمال حفظ بشه تا بتونیم مشتری های دائمی خودمون رو داشته باشیم و در نهایت فروشمون از قبل بسیار بهتر بشه.

اگر مجموعتون بالای 60 سال قدمت داره، میتونیم بگیم استفاده از همین کاغذ های مومی خیلی بهتره چون متناسب با مجموعه شما حالتی نوستالژیک داره و فضایی گرمو صمیمی را در فست فودی شما به وجود میاره.

اما اگر به دنبال این هستید که پا به پای رقباتون پیشرفت داشته باشین و بتونین جای خیلیاشون رو بگیرین، اولین کاری که نیاز هست انجام بدین رعایت حداقل استاندارد هاست.

به این معنا که باید چه در سرو حضوری غذا و چه در سرو بیرون بر باید مشتری را راضی نگه داشت. (( جوری که وقتی غذاش تموم شد آخرش بگه : خدایی همه چی خوب بود. ))

اما این حداقل هایی که گفتیم شامل چه چیزهایی هست؟

بیا با هم مهم ترین عاملشو بررسی کنیم.

سفارش جعبه ساندویچ
سفارش جعبه ساندویچ

کاغذ مومی را حذف کن !!

برای سفارش های بیرون بر و با پیک، بهتره دیگه از کاغذ های مومی استفاده نکنید. این قضیه همون حداقل کاری بود که میتوانسین آن را انجام دهید. کاغذ های مومی کاملا میتونه طعم غذای شما رو عوض کنه. میپرسین چجوری؟

کاغذ مومی اصلا عایق خوبی نیست و گرمای غذا رو سریع خارج میکنه و باعث میشه غذا سرد به دست مشتری برسه. هم چنین وقتی که غذا داغه و کاغذ مومی را همان لحظه به دور ساندویچ  میپیچیم بخار آب و برخورد کاغذ با محتویات ساندویچ باعث خیس شدن کاغذ میشه و در نهایت کاغذ له میشه و به ساندویچ میچسبه.

وقتی که غذا به دست مشتری میرسه هم سرد شده، هم به خاطر قرار گرفتن ساندویچ ها روی هم له شده، هم کاغذ ساندویچ داخل آن رفته. حال خودتان مقایسه کنید که آیا این همان ساندویچی است که شما آن را درست کرده اید؟

قطع به یقین ورژن تحویل داده شده به مشتری زمین تا آسمان با ورژنی که شما آن را در آشپزخانه رستورانتان درست کرده اید فرق میکند.

این فرق زیاد، اعتبار مجموعه شما را از بین میبرد و باعث میشود کم کم سرتان خلوت شود و مشتری ثابتی را برای خود نداشته باشید.

حال راه حل چیست؟ پاراگراف پایینو بخون تا بت بگم . : ))

 

کاغذ مومی را حذف کن !!
کاغذ مومی را حذف کن !!

خرید جعبه ساندویچ

آره دقیقا نکتش همین تیتریه که خوندی. یعنی خرید جعبه ساندویچ.

مشتری دوس داره همون جور که داخل رستوران غذاشو میخوره و تجربه میکنه، همونجوری هم سفارشات دلیوریشو تحویل بگیره

جعبه ساندویچ دقیقا همین کارو انجام میده و رضایت مشتریو فراهم میکنه. حال به چه نحوی؟

سفارش جعبه ساندویچ مناسب باعث میشه تا غذا گرم به دست مشتری برسه و چون تهویه مناسبی رو به وجود میاره ، نه نون ساندویچ سرد میشه و نه خمیر میشه.

سفارش جعبه ساندویچ و قرار دادن ساندویچ ها داخل آن از نظر بهداشتی هم بسیار مناسبه و نظر کاربر رو جذب میکنه. هنگامی که ساندویچ داخل جعبه مناسب قرار میگیره، از برخوردش به جاهای مختلف جلوگیری میشه و چیزی هم بهش نمیچسبه.

از کرونا به بعد خیلی ها نسبت به بهداشتی بودن جایی که از اون خرید میکنن حساس شدن و اگر حس بهداشت و تمیزی را نسبت به مجموعه تان نداشته باشن، خرید بعدی از رستوران شما رو ترجیح نمیدن. به همین علت بهتر است که نسبت به بهداشت حمل و نقل ساندویچ های خود حساسیت بیشتری را به خرج بدهید.

که استفاده از جعبه ساندویچ این کار راهم میتواند برایتان انجام بدهد.

برای طراحی جعبه ساندویچ خود، باید در عین سادگی بتوانید از ترکیب رنگ های مناسب با برند خود استفاده کنید و بهترین پالت رنگی را ایجاد کنید.

با خواندن این مقاله رنگ مناسب برای جعبه های بسته بندی خود را پبدا کنید : اصول انتخاب رنگ جعبه 

 

خرید جعبه ساندویچ
خرید جعبه ساندویچ

انواع مدل های جعبه ساندویچ

مدل های جعبه ساندویچ تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند هم از نظر ظاهری و هم از نظر قیمتی  و اختلافات کمی هم باعث طبقه بندی آن ها به دسته های مختلف شده است.

در ادامه متن انواع این جعبه ها را به همراه ویژگی هایشان بیان میکنیم.

انواع مدل های جعبه ساندویچ
انواع مدل های جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ کشویی

این مدل از جعبه ساندویچ یکی از شیک ترین جعبه هاست . ساختار این جعبه متشکل از دو قسمت کاور و کشوی داخلی می باشد و دراوردن ساندویچ از آن برای کاربر هم راحت و هم دارای حس خوب میباشد.

بسیاری از رستوران ها در حال حاضر از این جعبه برای ساندویچ هاشون استفاده میکنن. مخصوصا رستوران های خیابان پیروزی !!!

مقوای این جعبه رو هم از مقوای ایندربرد میتوان تولید کرد، و هم مقوای ایفلوت بهداشتی و گلاسه.

جعبه ساندویچ سفره ای

یکی از جعبه ساندویچ های پر استفاده در فست فود ها جعبه ساندویچ سفره ای است. از نظر بسیاری از مشتریان این نوع جعبه بسیار راحت است چرا که نگرانی بابت ریخته شدن مواد داخل ساندویچ بر روی لباس و میز و.. وجود ندارد. و در صورت افتادن قسمتی از ساندویچ داخل جعبه، به راحتی میتوان آن را برداشت و نگرانی بابت کثیف شدن آن وجود ندارد. چرا که به طور کلی جعبه های ساندویچ بهداشتی هستند.

چرا که جعبه ساندویچ سفره ای همان طور که از اسمش هم معلوم است، بعد از باز شدن حالتی سفره ای میگیرد و از نظر مشتریان بسیار راحت است. اما آماده کردن و بستن آن کمی بیشتر از سایر جعبه های ساندویچ طول میکشد و سرعت بسته بندی آن ها را ندارد.

برای استعلام قیمت جعبه ساندویچ سفره ای پیشنهاد میدهیم این مقاله را از دست ندهید : خرید جعبه مقوایی و کارتنی

 

جعبه ساندویچ بالشتی / ارزان ترین جعبه ساندویچ

اگر به دنبال ارزان ترین جعبه ساندویچ برای خود میگردید، جعبه ساندویچ بالشتی موردی است که باید آن را انتخاب کنید. اما این جعبه بیشتر برای ساندویچ های کوچک مناسب استفاده می باشند.

یکی از مواردی که استفاده از این جعبه را برای مشتریان لذت بخش میکند، این است که میتوان ساندویچ را از آن بیرون نیاورد  داخل همان خورد.

چرا که بسیاری از افراد از برخورد دست با ساندویچ خوششان نمی آید و به همین علت این جعبه بهترین گزینه برای راحت خوردن ساندویچ محسوب می شود.

 

جعبه ساندویچ کلاسیک

این مدل یکی از رایج ترین جعبه های ساندویچی است که در بسیاری از فست فودی ها از آن استفاده می شود. در این جعبه از بالا باز شده و ساندویچ به راحتی از آن خارج میشود.

این جعبه در ساندویچ های سرد هم بسیار کاربرد دارد. همانطور که احتمالا در هایپر ها دیده اید، بسیاری از ساندویچ های سرد داخل این نوع جعبه قرار دارند.

اگر ساندویچ سرد عرضه میکنید، بهتر است قبل از قرار دادن ساندویچ خود داخل این نوع جعبه از کاغذ های مومی نیز برای دور ساندویچ استفاده کنید.

همانطور که در بالا بیان شد، بیشتر جعبه های ساندویچ از جنس ایندربرد بوده و کاملا بهداشتی هستند اما جعبه ساندویچ سرد را به علت نداشتن دما، میتوان داخل جعبه ای با مقوای پشت طوسی نیز قرار داد.

ولی باز هم توصیه میکنیم برای جعبه های ساندویچ خود چه سرد و چه گرم، از مقواهای تمام بهداشتی استفاده کنید.

 

جعبه دونر کباب

دونر کباب یا کباب ترکی، از مواردی در منو است که طرفداران بسیاری دارد. جعبه های دونر کباب با توجه به نان مورد استفاده شما دارای دو مدل می باشد.

بسیاری از ساندویچ های کباب ترکی بسیار حجیم و زیاد بوده و گاهی نمیتوان آن را تا آخر تمام کرد. مانند دونر کباب هایی که در خیابان های سئول عرضه می شود !!

به همین دلیل هنگامی که غذای مشتری باقی میماند، با دادن جعبه دونر کباب به او، میتوانید حس رضایت را در او به وجود بیاورید .

 

چاپ اختصاصی جعبه ساندویچ

بر روی هر جعبه ساندویچی که آن را طراحی می کنید، میتوانید چاپ اختصاصی خود را داشته باشید. این قابلیت از مزایای جعبه ساندویچ به شمار میرود.

هنگامی که ساندویچ های خود را داخل جعبه قرار میدهید میتوانید تبلیغات برند خود را نیز در آن انجام دهید. این یکی از بهترین روش ها برای تثبیت برند شما بر ذهن مشتریان است.

در سفارش جعبه ساندویچ خود میتوانید هر نوع اطلاعاتی که مد نظرتان است از قبیل آدرس رستوران، آدرس شبکه های اجتماعی، نام برند با فونت دلخواه و رنگ بندی مد نظر خودتان را قرار دهید. این اقدام یکی از بهترین روش ها برای گسترش برندینگ شما می باشد.

مقواهایی که در ساخت جعبه ساندویچ استفاده می شود در بیشتر مواقع، ایندربرد بهداشتی و مقوای دوبلکس است و در مواقعی هم از مقوای پشت طوسی به همراه کاغذ های مومی استفاده میشود.

در مواردی برای سرعت کار میتوانید از جعبه ساندویچ های آماده استفاده کنید و برای طراحی از باندرول ها بهره بگیرید.

برای اطلاع بیشتر از نحوه فروش و چگونگی ساخت جعبه های آماده می توانید بخوانید : قیمت جعبه مقوایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *