امیدی تازه برای حل مشکلات مالی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا

برای سفارش ورق سینگل فیس، ثبت سفارش کارتن و یا سفارش جعبه رنگی فانتزی میتوانید با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید. همینطور میتوانید برای جلو انداختن کار خود در قسمت ثبت سفارش در منوی بالای سایت مشخصات سفارش خود را ثبت نمایید.

nwf_800_0_8939

سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت سرمایه در گردش به شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا قول مساعد داد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی محمدیاری نماینده تالش و بهروزی فر نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا، از نزدیک در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت.

زاهدی وفا در نشستی که با مدیران این کارخانه داشت گفت: این کارخانه در ماه‌های قبل موفق شد تغییر مسیر داده و به نقطه مثبتی در تولید و اشتغال برسد.

وی در ادامه افزود: با رونق دوباره این کارخانه می‌توان علاوه بر افزایش تولید ، با تشویق به مردم به زراعت چوب و اشتغال در این زمینه باعث رونق اقتصادی بیشتر در منطقه و استان شد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به کمبود سرمایه در گردش و مساعدت لازم برای پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به این کارخانه، امیدواریم با کمک مدیران و همچنین نمایندگان استان تا پایان امسال به جایگاه خوبی در استان و کشور برسیم.

حسن محمدیاری نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال هم در این جلسه گفت: متاسفانه این منطقه رشد صنعتی خوبی ندارد و تنها صنعتی که از سال‌های دور تاکنون هزاران نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده کارخانه چوکا است و اگر امروز این شرکت به زیان دهی رسیده به دلیل حمایت نشدن است.

وی افزود : ظرفیت و زیر ساخت برای ارتقا تولید در این کارخانه وجود دارد که برای تحقق این امر به افزایش سرمایه در گردش نیاز داریم تا بتوانیم علاوه بر افزایش تولید ، اشتغالزایی هم داشته باشیم. شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *