رفع مشکلات از مسیر تولید واحدهای صنعتی خراسان جنوبی

برای سفارش ورق سینگل فیس، ثبت سفارش کارتن و یا سفارش جعبه رنگی فانتزی میتوانید با شماره های درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید. همینطور میتوانید برای جلو انداختن کار خود در قسمت ثبت سفارش در منوی بالای سایت مشخصات سفارش خود را ثبت نمایید.

nwf_800_0_8941

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی فعال استان، با هدف رفع مشکلات از مسیر تولید انجام می‌شود.
جواد اشرفی، در جریان بازدید از واحدهای تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تسهیل در روند تولید را به همراه دارد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: طی بازدید از این ۶ واحد تولیدی به صورت مستقیم با سرمایه گذاران آن‌ها گفتگو کرده و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه از مشکلات سرمایه گذاران برخی واحدها بود، بیان‌ کرد: أخذ مجوز های مربوطه از معاونت غذا و دارو و یا در مرز از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بود.

اشرفی ادامه‌ داد: برای رفع این مشکلات جلسات کارشناسی در دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی با مسائلی رو به رو هستند که برای رفع این دغدغه سرمایه گذاران نیز جلساتی به صورت ویژه با بانک های عامل خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

معاون استاندار گفت: واحدهای تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند نیز مجوزهای لازم را أخذ کرده و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اشرفی یادآور شد: یکی از این واحدها در حوزه صنایع بهداشتی و آرایشی و واحد دیگر در بخش صنعت نساجی فعالیت دارد؛ یکی از واحدهای فعال در بخش صنعت کاغذ نیز مشکلاتی با بانک عامل دارد که بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *